Не е задължително да си мениджър, за да поемеш лидерска роля. Ако искате по-приятно и удовлетворяващо работно място, е необходимо единствено да вдъхновите колегите си.
Хиляди книги са и продължават да бъдат писани със съвети как да бъдем по-добри лидери. Но понякога това, от което се нуждаем, не е цял том, а няколко прости съвети, към които да се придържаме всеки ден:
- Делегирайте. След като сте изчистили и изговорили визията си, се доверете на екипа си, че ще я изпълни.
- Комуникирайте. Навременната и ефективна комуникация е съществена. Бъдете искрени и автентични, за да създадете здрави връзки. Предавайте важната информацията сбито и директно.
- Показвайте ентусиазма си. Моралът е свързан с позитивното отношение. Опитайте да предадете положителна енергия и поддържайте оптимистичен поглед към проблемите, дори когато нещата изглеждат зле. (Преструвайте се, ако се наложи!)
- Поемайте отговорност. Бъдете етични и отговорни. Дръжте на думата си и се старайте да не давате обещания, които не може да спазите.
Придържането към тези 4 прости правила ще ви помогне да се превърнете в страхотен лидер и пример за колегите си.
Може да видите оригиналното видео във Forbes.
Кратък линк към настоящата публикация: http://ld.rs/better-ldr